Klachtenregeling

Klachtenregeling

Het spijt ons heel erg indien u een klacht heeft over een product die wij hebben geleverd. We willen u toch vriendelijk vragen om uw klacht via de mail of telefonisch door te geven. Wij zullen uw klacht z.s.m. in behandeling nemen en deze proberen op te lossen naar ieders tevredenheid.

Mailen kan via: [email protected] of via het contactformulier.

Nadat we uw klacht hebben ontvangen krijgt u een bevestiging van ons. U kunt verwachten dat we binnen 14 dagen na ontvangt kunnen reageren op uw klacht.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Transportfiets Online bij is aangesloten.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.